Fundusze europejskie
Polska
Dofinansowano przez UE

Firma GUIDEME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt pt. „Oparty na modelach AI system do automatycznej analizy zachowań w środowisku gry virtual reality pod kątem oceny wybranych kompetencji zawodowych”.

Projekt ma na celu istotne zwiększenie efektywności wykorzystywania metody badań kompetencji z wykorzystaniem VR poprzez użycie AI do analiz wyników badań. W projekcie planujemy opracowanie algorytmów sztucznej inteligencji i bazującego na nich oprogramowania, które będzie zdolne do identyfikowania w dialogach uczestników badań kompetencji kluczowych słów, zdań i rozumienia ich. Następnie będzie w stanie przedstawiać asesorom (oceniającym kompetencje uczestników badań) te słowa i zdania oraz proponować oceny uczestników badań względem różnych kompetencji.
Z projektu korzystać będą asesorzy – psychologowie uczestniczący w procesach oceny kompetencji zawodowych, którzy przez oprogramowanie wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji drastycznie skrócą czas dokonywania oceny. Rozwiązanie umożliwi również Beneficjentowi szybkie dostarczenie ocen kompetencji dla większej liczby badanych osób, zyskując tym samym dużo większą dostępność usługi dla potencjalnie nią zainteresowanych podmiotów, tj. z reguły firmy, które chcą poddać ocenie kompetencji swą kadrę zarządczą z różnych szczebli zarządzania procesami w firmie. Efektem projektu będzie zautomatyzowanie oceny kompetencji zawodowych kandydatów. Wykorzystanie VR w badaniach kompetencji pozwoli na lepszą analizę zachowań kandydatów, co przyczyni się do bardziej efektywnego procesu oceny i lepszych decyzji związanych z zatrudnieniem.

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Wartość projektu : 10 195 724,00 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 7 033 990,00 zł
Fundusze europejskie
Polska
Polska
Dofinansowano przez UE

GuideMe Sp. z o.o. (dawniej Supervisor Consulting Sp. z o.o.) realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pn. „Prace B+R nad opracowaniem narzędzia do badania kompetencji w wirtualnej rzeczywistości”.

Przedmiotem projektu jest prowadzenie badań przemysłowych i prac rozwojowych zmierzających do opracowania narzędzia do badania kompetencji pracowników w technologii wirtualnej rzeczywistości z wykorzystaniem założeń „Escape Roomu”. Celem projektu jest więc zwiększenie aktywności badawczo-rozwojowej spółki w celu opracowania unikalnego na rynku rozwiązania odpowiadającego na potrzeby grupy docelowej, tj. m.in. działów HR korporacji, banków, firm rekrutacyjnych, szkoleniowych, przedsiębiorstw inwestujących w kapitał ludzki, oraz szkół wyższych

Wartość ogółem projektu wynosi 4 361 686,07 zł z tego wkład Funduszy Europejskich 3 341 360,78 zł